söndag 27 maj 2007

Verkligen nästan sommar

Det är faktiskt så, igår när jag var ute och tog en öl med gamla högstadiekompisar i Karlstad fick jag det bekräftat. Jag stötte på en annan gammal klasskompis från högstadiet som frågade vart jag varit under dagen. Jag förstod inte helt vad han menade. Han förklarade att han hållit utkik efter mig under Jäverön Runt, han hade ju sett fram emot att "spöa mig igen". Jäverön Runt är det traditionella startskottet för Vänerns seglingssäsong (och jag hade ingen aning om att det redan var dags). Jäverön Runt har varit... då är det verkligen nästan sommar.


Jag tillsammans med min skeppare efter en segling i Lomma 2005 (innan "riktig segling" blev för dyrt). Jodå, jag kan faktiskt bli så där brun.

Andra bloggar om: , ,

Jag lägger för i övrigt upp lite fina seglingslänkar för den som är intresserad.

1 kommentar:

Carin sa...

Haha. härligt foto gumman.