fredagen den 26:e oktober 2007

Skärpning bloggare!!

På sidan "4 november - En söndag för Burma" uppmanas alla bloggare att länka till sidan för att hjälpa till att marknadsföra arrangemanget. De länkar tillbaka till dem som redan gjort det och jag kan konstatera att det än så länge bara är tre bloggar som gjort det, smått nedslående med tanke på hur många som för en månad sedan så ivrigt bloggade för de röda tröjorna.

Varar engagemang så kort tid? Skärpning bloggare!

Andra bloggar om: , , , , ,

8 kommentarer:

Peter Andersson sa...

ok Cattis.
Lovar att fixa det..men gick faktiskt med i Facebook-couses om det alldels nu :)

peter

http://apps.facebook.com/causes/view_cause/25453

Catti Ullström sa...

Det är bra. Tack! :)

Karin sa...

Man kanske inte sett det än;)

Catti Ullström sa...

Men nu när jag gnällt så kan snart ingen missat det ;)

Christina Meltin Westerlund sa...

Du har så rätt! Jag har lagt in länk mm på en av de s-info sidor jag sköter. Men kom ihåg, att det är rätt långt för en del att resa. I sak tror jag dock att vi är jättemånga som stöder upplägget och Burma.

Catti Ullström sa...

Jo jag vet, jag bor själv i Malmö. Vill mest få hjälp med spridningen av information.

CV sa...

Problemet är väl att vi kanske inte känner till det. Jag har inte fått någon information om detta och har därför inte länkat till det. Som tur är såg jag din rubrik nu och vet om det.
Det är det som är styrkan med bloggning att vi kan vara många som nätverkar.
RS
kulturbloggen.com

Catti Ullström sa...

hm. jag kanske är blind men jag hittar ingen länk från kulturbloggen...