söndag 13 juli 2008

Catti goes Alliansfritt Sverige

En del av er som läser min blogg läser troligen också Alliansfritt Sverige. Den som gör det har kanske hunnit märka att det nu finns ytterligare en skribent på den bloggen, nämligen undertecknad.

Eftersom Alliansfritt Sverige enbart handlar om just Allians för Sverige och dess dumheter kommer jag inte att sluta skriva på min egen blogg, men troligen kommer det att bli lite mindre här och lite mer där. Att jag valt att slå mig samman med Björn Fridén beror inte enbart på att jag tycker att Alliansfritt Sverige är den bästa och kanske också viktigaste vänsterbloggen just nu, utan även på att jag efter samarbetet med Fredrik PetterssonPromemorian fått smak för det hela.

Jag hoppas att trogna läsare förlåter och följer med till den alliansfria bloggen. Det första och det andra inlägget har jag redan publicerat (efter semestersegling till Gotland då jag nästan omkom i halvstorm på Östersjön...).

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

I övrigt:
Tack till alla som höjde stämningen under Almedalsveckan. Trots eller kanske tack vare galna segelturer var veckan kul, och det var kul att få ansikten på så många bloggare och bloggläsare!

4 kommentarer:

linus sa...

kul! säker på att du gör den bloggen ännu bättre än den redan här och hoppas att din egen blogg ändå hänger med. lycka till med samarbetet!

Syster sa...

Nu tycker jag du tar i... nästan omkom? det var väl aldrig nån risk för nått sånt?

Moderator sa...

Jättekul!
Lycka till! Du kommer säkert att göra mycket bra i från dig :-)

Catti Ullström sa...

Tack och tack. Och nej, vi var ju i ärlighetens namn inte riktigt nära att omkomma. Men jag försöker dramtisera lite... man måste ju det i mediasfären... läste jag någonstans. :-)