torsdag 3 juli 2008

Veckans citat:

Jag brukar inte återge mina "Veckans ..." i mina inlägg, men det här är så klockrent. Folkpartisten Mikael Trollin säger till Politikerbloggen att han "anser att vad betong- och batongliberalerna har gjort för liberalismen är vad Bin Ladin har gjort för islam". Appropå FRA-lagen, förstås.

I övrigt:
Fredrik Pettersson utmanar Weimers på debatt angående könsneutrala äktenskap... under Euro Pride. Jag tvivlar på att Weimers kommer våga, men hoppas att han motbevisar mig.

Till helgen ska jag segla ner till Gotland för Almedalsveckan. Eftersom det känns lite riskabelt att ta med sig datorn på segelbåten kommer bloggandet att ta en liten paus i och med detta. Så länge får ni hålla till godo med den här artikeln jag skrivit i PalmeCentrets nyhetsbrev!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: