onsdag 6 augusti 2008

Tal i Sundsvall!

En veckas blogguppehåll har det varit och den här bloggposten är mest en infopost. Jag har flyttat, blivit bostadslös, börjat nya studier och nytt jobb. Och just nu är jag i Sundsvall. Ni får helt enkelt hålla till godo och läsa allt vettigt Björn skrivit på den alliansfria bloggen istället.

Idag klockan tre kommer jag att tala på Stora Torget i Sundsvall med anledning av att SSU startar upp sitt Burmanätverk. Förutom undertecknad kommer även Susanne Eberstein från (s) i Riksdagen att tala. Mer information hittar ni på eldsjälen Niklas Säwéns blogg. Är du någonstans i Sundsvallområdet föreslår jag att du kommer förbi, dels för att det är kul och viktigt, dels för att det alltid är kul att träffa mina läsare!

Be there!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

I övrigt:
Glömde jag min plånbok på mitt kontor igår, vilket gör att jag kom till Sundsvall utan vare sig pengar eller visakort. Är det tillåtet att vara så klantig?

Också träffade jag Radio Sundsvall tidigare idag för en liten intervju, håll utkik efter den!