måndag 13 oktober 2008

Datorlös!

Ojojoj. Det borde nästan vara straffbart för en bloggare att glömma datorn, men nu är det gjort. Den blev kvar på 68:an efter gårdagkvällens mycket lyckade partiledardebattmingel. Detta är den enda anledningen till att jag ännu inte kommenterat debatten och starten på superveckan. Sitter just nu på jobbet och jag vill ju sköta mitt jobb, så mina debattkommentarer kommer under lunchen. Så länge får ni hålla till godo med vad andra kloka sossar skriver. Tre saker dock:


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

LeoB sa...

Oj, och detta ska vara sveriges bästa politiska blogg. Utan dator ... ;-)

Hoppas du får tillbaka den snart (om du inte redan fått det).

Catti Ullström sa...

Haha, jo jag har fått tillbaka den. Tack o lov.

Och sen tror jag inte att en persons iofs väldigt smickrande omdöme gör min blogg till Sveriges bästa politiska blogg. ;-)

Syster sa...

Nej, men den är i alla fall grymt bra! Fast det är i och för sig rätt humoristiskt att du lämnade datorn på debatteftersnacket!