onsdag 15 oktober 2008

Precis så, Mona.

Det kändes bra igår. Spontana applåder och skratt bröt ut vid flera tillfällen när jag tillsammans med ett gäng S-studenter såg duellen mellan Mona och Reinfeldt igår. Till min stora glädje påminde Reinfeldt om Lundgren, upprörd och tämligen lost. Och Mon var bra, hon var riktigt bra.

Lena Mellin och jag såg tydligen inte samma debatt, eller så har Lena svårt för kvinnor som ger svar på tal när männen kör på.

Det ska bli något längre skrivit om detta ikväll. Nu måste jag jobba.

Bloggat: Kaba,

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

I övrigt:
Var Arvid Falk Aftonbladets röda blogg, och de körde mot Johanna Nylander på FFF.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man ser det man vill se :) mona var och är helt värdelös på att debattera.

nicklas eriksson sa...

Jag håller med. Inte är hon något ess på det inte. Exakt vad ÄR hon bra på???

Catti Ullström sa...

Förlåt mig men jag måste säga det, dryga dryga tråkiga kommentarer. Kan ni inte ta och gnälla på någon annan blogg?