måndagen den 3:e november 2008

Bästa valvakan

I vänta på blogginspiration tänker jag göra lite reklam för morgondagens bästa och roligaste valvaka i Stockholmsområdet; S-studenters valvaka. Jag förstås lite partisk i frågan men med live-kommentarerna direkt från både Kalifornien och Washington, med röster från bland andra Pierre Schori och USA-bloggaren Lennart Franzell och med stans absolut trevligaste sällskap kan jag garantera att jag talar sant.

Det finns dessutom fler än jag som lagt märke till att vår valvaka är något alldeles extra. Läs City, E24 och DN, för att nämna några.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , och

I övrigt:
Känns det verkligen löjligt bra att vara S-student i dessa dagar. Och det beror inte bara på att valvakan. Kolla till exempel på det här. Det känns väldigt rätt.

Kommer jag självklart (kanske inte känns så självklart med tanke på uppdateringstakten den senaste tiden...) att blogga hela natten imorgon. Tills jag stupar. Andra bloggare att hålla koll på imorgon är Johan Sjölander, Promemorian, Arvid Falk och kanske SSK-bloggen.

Inga kommentarer: