måndag 1 december 2008

Here we go again!

Nu är det dags för Årets politiska blogg 2008. Förra året fick jag själv 86 röster och jag hoppas få några fler i år. Förra årets vinnare, Isabella Lund, har inte bloggat på länge och hamnar nog inte så högt i år. Personligen hoppas jag förstås lite på Alliansfritt Sverige, som jag tycker är en fenomenalt bra blogg. Sjölander och Roya är andra heta s-namn och om förra 2006 års vinnare Jonas Morian ställer upp är han förstås ett lika hett s-namn. Vänsterdebattarenan Arvid Falk bör också vara en möjlig toppblogg. I övrigt gillar jag 99, our 68, Heja Världen och Hanna Löfqvist. På den liberala sidan gillar jag förstås Hannes Persson. Jag hoppas och tror också att ihärdiga övervakningsmotståndare såsom Anna Troberg och Emma kommer att hamna högt upp på listan, och kanske till och med ta hem den ärofyllda titeln.

Nominera din favoritblogg här.

Läs annat intressant om , , , , ,

1 kommentar:

Anna sa...

Länken till Bloggen Bent är fel här!