söndagen den 1:e februari 2009

This is it - bloggen, livet & jag

Efter att ha funderat fram och tillbaka alldeles för många gånger har jag så bestämt mig för att skriva det här inlägget. Det är nästan patetiskt vilken separationsångest jag känner. På sistone har tiden inte räckt till och min blogg har blivit en av alla de där saker som samlas på hög och som jag inte riktigt hinner med. Jag har helt enkelt för lite privatliv för att inte ha fyllt 25 och när jag måste prioritera så går engagemanget i S-studenter före bloggandet. Burmafrågan är min hjärtefråga och jag vill kunna lägga mr tid på det arbetet, så enkelt är det.

Jag kommer fortfarande att blogga lite å och då, på SSK-bloggen, Alliansfritt Sverige och på Burmabloggen. Kanske kommer jag någon gång i framtiden ha tid att driva en egen blogg igen. Until then.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

12 kommentarer:

Jonas Morian sa...

Tråkigt att höra, men jag förstår hur det känns. Ser fram emot att läsa dina inlägg på andra håll.

Eva sa...

Nej!
Jag håller med Jonas, och förstår - men ett tomrum blir det!
Vi ses, nånstans överallt.
Kram!

Enn Kokk sa...

Jag hör till dem som kommer att sakna dig. Jag har regelbundet läst dig för att jag har uppskattat det du har skrivit. Hoppas du kommer tillbaka med en egen och personligt skriven blogg.

Daniel sa...

Även jag sällar mig till skaran som kommer att sakna den här bloggen. Däremot uppmanar jag istället till ett kryss på Anna Hedh, som jag menar är den främste bland kandidaterna på listan.

Jörgen L sa...

Du kan ju lägga en notis här när du skriver nåt nån annanstans.

Anna Ardin sa...

Farväl! Ungefär var tredje gång jag söker efter något om politik eller något som jag vill få förklarat för mig så hamnar jag på den här bloggen. Cattis, du är så vis, jag kommer att sakna dina inlägg. Kanske kan du ta med lite av din vanliga stil och dina filosofiska ämnen till dina andra bloggar?

Charlotte Wiberg sa...

Tack för den här tiden!

Alexandra Einerstam sa...

Neeeeeeeeeeej.... Du har en fantastisk blogg, stäng inte ner den!

Eva Hillén Ahlström sa...

Tråkigt, jättetråkigt. Men massor av lycka till med allt övrigt engagemang. Hoppas att du tar dig tid för lite annat också.

Eva

Catti Ullström sa...

Tack själva, jag blir ju så fantastiskt smickrad. :-)

//C

Beelzebjörn sa...

Lycka till, Cattis, och tack för ungefär ett år av intressant läsning. Tycker dina prioriteringar verkar sunda, så lägg energin där den behövs. Ser fram mot att läsa mer av dig i framtiden, på annat håll. ;)

jimpan sa...

Jättetråkigt för oss som följt din blogg! Tack för tiden som varit.